Vera Kamphorst

Vera Kamphorst heeft de schildklieraandoening Hashimoto. Toen schildkliermedicatie alleen haar niet hielp om zich beter te voelen, ging zij op onderzoek uit hoe dit wel mogelijk was. Onder de naam Happy Hashimoto ontstond er een geheel eigen methode waarmee zij mensen met een trage schildklier helpt om de regie over hun eigen gezondheid terug te nemen.
Fotografie: Iep Bergsma

doel

Een autoriteit op het gebied van schildkliergezondheid

Vera kwam naar mij om Happy Hashimoto verder te professionaliseren met als doel om een autoriteit op het gebied van schildkliergezondheid te worden. Ze wilde de media bereiken om meer bekendheid aan schildklieraandoeningen te geven en huisartsen informeren over haar aanpak die een waardevolle aanvulling vormt op de reguliere zorg.

visuele identiteit

Energiek. Licht. Helder.

Er werd een energieke, lichte en heldere visuele identiteit ontwikkeld die het standpunt van Vera reflecteert. Omdat de vlinder qua vorm veel gelijkenissen vertoont met de schildklier gebruikten we dit als beeldmerk. Verder creëerden we de Hashimoto Academy, waarin Vera kennis over de werking van het lichaam en de schildklier deelt in lesprogramma’s.

levens verrijken

The only way to predict the future is to create it.

Nu de basis voor het opleidingsinstituut stevig staat, is Vera actief aan de slag om haar doel te bereiken. Zij verscheen al in o.a.: Vrouw, Woman’s Health en Vriendin. Voor Margriet.nl is Vera inmiddels gastblogger en haar eerste boek ‘Ik heb een trage schildklier. Wat nu?’ is een groot succes. Dat is pas het begin. Er staan meer prachtige initiatieven op stapel die haar aanzien als expert op het gebied van Hashimoto zullen vergroten en waarmee ze mensen met een trage schildklier (weer) happy kan maken.

Slimme vragen, rake opmerkingen en binnen ‘no-time’ een nieuwe visuele identiteit. Toegerust op groei. Ik had mijn snelle ontwikkeling nooit zonder de strategische inzichten van Joyce kunnen doormaken.

VERA KAMPHORST

TRAGE SCHILDKLIER EXPERT

JE OUDE BRAND IS JIJ, VIJF VERSIES GELEDEN

Het wordt het tijd dat je personal brand de ‘quantum leap’, die jij met je business wilt maken, reflecteert.

Brandende vragen?

13 + 15 =