Sarah Hofman

Sarah Hofman is integrale psychotherapeut, gespecialiseerd in relatieverslaving, codependentie, verlatingsangst en bindingsangst. Haar jarenlange toxische relatie met een getrouwde man leidde ertoe dat zij een eigen vorm van therapie ontwikkelde, waarbij de focus ligt op het ontwikkelen van wijsheid in de liefde.
Fotografie: Antoinet Murier

er miste iets

Een website met
hoog bereik en
prima conversie

Op het moment dat Sarah Better mij benaderde, was ze niet meer tevreden met haar website. Hij werkte goed, met een hoog bereik en prima conversie, maar ze had schroom om nieuwe blogs te plaatsen omdat het qua uitstraling niet meer paste. Daarnaast had ze een tweede website opgezet: een platform dat diende als netwerk voor verschillende relatietherapeuten. Ze zou die twee websites graag combineren tot een nieuwe merk.

bekendheid

Een nieuwe naam
om de expertise te
verduidelijken.

Sarah wilde zich ook minder identificeren met de negatieve klank die relatieverslaving heeft. Ze keek ernaar uit om zich toe te leggen op het creëren van gezonde relatiepatronen. Een ander verlangen was om de term ‘codependentie’ bekender te maken bij therapeuten en de interesse in een specialisatie hierin te wekken. Omdat Sarah door de branche al werd gezien als een expert op dit gebied was de nieuwe naam ‘De Codependentie Therapeut’ een logische stap en een mogelijkheid om drie merk wensen te vervullen.

zien is geloven

De toekomst
naar het nu
halen.

Sarah en haar partner Frank hebben een huis in Griekenland. Volledig wonen en werken vanuit Samos was hoe zij hun toekomst voor zich zag. Om deze toekomst naar het nu te halen, heeft haar nieuwe visuele identiteit een boho uitstraling gekregen in warme, zonnige kleuren. Ook hebben we Sarah minder in the picture gezet als individuele therapeut en meer als facilitator van het netwerk – inclusief keurmerk – en als trainer van de Academie voor Relatieverslaving & Codependentie. 

Ik ben erg blij met de warme sfeer die mijn brand nu heeft. Het past helemaal bij wie ik ben en wat ik mijn klanten wil meegeven. Er is over ieder detail nagedacht, waardoor nieuwe diensten en producten herkenbaarheid uitstralen.

SARAH HOFMAN

DE CODEPENDENTIE THERAPEUT

JE OUDE BRAND IS JIJ, VIJF VERSIES GELEDEN

Het wordt het tijd dat je personal brand de ‘quantum leap’, die jij met je business wilt maken, reflecteert.

Brandende vragen?

10 + 15 =